Tuesday, November 13, 2007

Nou, kindertjes, het is weer tijd voor Klaaß Vaak.

Klaaß heeft vandaag (vaaK) een nuw wapen gevonden! Het was net alsof hij in de wow werold was ge-belandt! Maarja, toen ging ie het tonen. Hier is het! Wacht in spanning, en kijk dan pas!





















Hijs die grote hæ.

3 Comments:

Blogger DjimW said...

lmao

7:11 AM  
Blogger Unknown said...

ZOMG EPIX

2:56 PM  
Blogger DjimW said...

hej, leuke blog!

2:55 AM  

Post a Comment

<< Home